Rasulullah s.a.w. bersabda, "Setiap penyakit ada ubat penawarnya dan apabila suatu ubat itu sesuai dengan jenis penyakitnya, maka penyakit itu akan sembuh dengan izin Allah." - maksud hadis riwayat Muslim

Perkhidmatan disini ialah :

(Perubatan Homeopati, Energy, Aromatherapi, Hidrotherapi, Ais Therapi)
Satu kaedah Istimewa cara millennium. Untuk semua keadaan dan penyakit TANPA ada kesan sampingan, Suci dan Selamat.

Menggunakan kaedah teknik gelombang yang menyeimbangkan semua sistem kelenjar yang lemah dan terganggu kembali kepada keadaan Stabil dan Harmoni semula.
Hanya dengan kemam dilidah, ransangan hingga ke sasaran sel kepada tiap-tiap keperluan sitem badan tanpa ada sebarang kesan sampingan.

Dimanakah KELEMAHAN anda?
Dimanakah KEDUDUKAN PENYAKIT Anda?
Dimanakah tahap TEKANAN dan KESEDIHAN Anda?

Kenalilah dan Rawatlah Penyakit Anda Melalui Kaedah Gelombang Teori Ruang Masa Pertimbangan Sunnah…

Formula Perubatan Sunnah tidak bertindak sebagai ubat dan penawar, sebaliknya penggalak kepada semua sistem dalam badan, dan SISTEM badanlah yang MERAWAT tubuh badan anda sendiri.


Bebaskan diri Anda dari Perubatan berasakan DADAH dan KIMIA!

Hubungi : Fyrol Ikram Othman
MDMA (OIUCM COLOMBO)
DMA kpp.UK, Homeopati (IBAM)
Pengamal Perubatan Sunnah Bertauliah
013 – 388 2726

Sabtu, 9 Februari 2013

MKD dan fungsinya dalam membantu masalah saraf.





Kajian secara intensif telah dijalankan keatas MKD untuk melihat kesannya dalam mencegah dan membantu rawatan penyakit berkaitan saraf seperti Alzheimer’s, Parkinson’s, ALS, epilepsy, dementia, malah schizophrenia dan autism.

Kajian ini antaranya dijalankan oleh Dr. Mary Newport, dalam bukunya Alzheimer’s Disease: What If There Was A Cure?

Dr Mary menunjukan bagaimana suaminya yang mendapat Alzheimer's dan memaksa beliau menjalankan kajian ini dan kemudian terjumpa peranan penting MKD.

Beliau juga mendapati ramai pesakit yang mengidap Alzheimer's dan penyakit kemerosotan fungsi neuro yang mengambil MKD menunjukan peningkatan baik.

Penyakit Alzheimer's sebenarnya tidak boleh diubati dan tiada ubat untuk mengubatinya. Berbilion dollar digunakan untuk membuat kajian keatasnya.

Untuk memahami bagaimana MKD membantu penyakit Alzheimer's dan penyakit neuro lain ialah bagaimana memahami kepentingan keton yang terhasil selepas proses digest MKD. sila rujuk disisni kajian Dr Mary Newport http://www.rainforestherbs.com/Coconut-Oil-Ketogenic-Diet.ppt.htm

MKD juga sangat sesuai untuk menggantikan diet ketogenik dalam masaalah neurologikal yang mana ianya sangat bermanfaat dalam diet (pemakanan) khususnya pesakit epilepsi dewasa dan kanak-kanak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan