Rasulullah s.a.w. bersabda, "Setiap penyakit ada ubat penawarnya dan apabila suatu ubat itu sesuai dengan jenis penyakitnya, maka penyakit itu akan sembuh dengan izin Allah." - maksud hadis riwayat Muslim

Perkhidmatan disini ialah :

(Perubatan Homeopati, Energy, Aromatherapi, Hidrotherapi, Ais Therapi)
Satu kaedah Istimewa cara millennium. Untuk semua keadaan dan penyakit TANPA ada kesan sampingan, Suci dan Selamat.

Menggunakan kaedah teknik gelombang yang menyeimbangkan semua sistem kelenjar yang lemah dan terganggu kembali kepada keadaan Stabil dan Harmoni semula.
Hanya dengan kemam dilidah, ransangan hingga ke sasaran sel kepada tiap-tiap keperluan sitem badan tanpa ada sebarang kesan sampingan.

Dimanakah KELEMAHAN anda?
Dimanakah KEDUDUKAN PENYAKIT Anda?
Dimanakah tahap TEKANAN dan KESEDIHAN Anda?

Kenalilah dan Rawatlah Penyakit Anda Melalui Kaedah Gelombang Teori Ruang Masa Pertimbangan Sunnah…

Formula Perubatan Sunnah tidak bertindak sebagai ubat dan penawar, sebaliknya penggalak kepada semua sistem dalam badan, dan SISTEM badanlah yang MERAWAT tubuh badan anda sendiri.


Bebaskan diri Anda dari Perubatan berasakan DADAH dan KIMIA!

Hubungi : Fyrol Ikram Othman
MDMA (OIUCM COLOMBO)
DMA kpp.UK, Homeopati (IBAM)
Pengamal Perubatan Sunnah Bertauliah
013 – 388 2726

Selasa, 5 Oktober 2010

Kursus Asas RTE

Kami memperlawa kepada semua golongan untuk menimba ilmu, khususnya dalam bidang perubatan alternatif. (Complementary Medicines)

Perubatan berasaskan hukum sains fizik dengan kaedah islamisasi pertimbangan sunnah berteorikan hukum gelombang ...tenaga mekanikal dalam rahsia jisim dan masa.

Anda didedahkan dengan falsafah kepentingan gelombang masa dan falsafah kaitannya dengan penyakit, masalah, tekanan hidup dan bermacam-macam la...gi huraian.Anda juga diberi tips panduan cara merawat penyakit dengan cara semulajadi yang menakjubkan. Peluang untuk menjadi seorang Pengamal Perubatan Komplementari bertaraf Profesional, Berkaliber dan Dihormati. Anda bersedia dan mampu untuk:-mengenalpasti ragam sistem penyakit-mengenalpasti punca tekanan-menambah ilmu dan pengetahuan kesihatan-membantu mengenali teknik atau kaedah merawat dengan tepat dan mudah-menambah pendapatan dalam karier serta berilmu dan sukses dalam kehidupan

BINA MASA DEPAN DAN KERJAYA ANDA BERSAMA KAMI..JANGAN KETINGGALAN. HUBUNGI KAMI UNTUK TEMPAT ANDA.

*Kelas - TTDI Jaya - Shah Alam.


Sebarang maklumat dan tempahan sila hubungi : 019 382 9055 / 012 673 2908 For further information please contact:Entrepreneur Development and Innovation Division (EDID)Faculty of Science and Health EducationThe Open International University for Complementary Medicines6-1, Jalan Opera A U2/A,TTDI Jaya Business Centre, Seksyen U2,Taman TTDI Jaya,40150 Shah Alam, Selangor.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan